domingo, 22 de mayo de 2011

Oh, benvinguts

Una de les meves grans aficions per no dir la principal, és la cuina.Gaudeixo cuinant i sobretot fent que els demés participin d’aquest plaer amb un bon àpat.
“EL PLAER DE CUINAR M’ALIMENTA 
I COMPARTIR-HO AMB ELS DEMÉS M’ENRIQUEIX”
Vaig aprendre de la meva mare que una taula ben parada i una bona companyia podien diluir molts  problemes.  I és que després d’un bon àpat sembla que totes les preocupacions es veuen amb un altre ànim.Totes les receptes que publicaré en aquest Blog m’han arribat per diferents camins, i per això vull poder-ho compatir encara amb més gent.

1 comentario:

  1. Bona nit, Montse!

    Com pots comprovar -espero, doncs és el segon missatge que intento fer-te arribar-, ¡ja he pogut entrar en el teu blog!

    Molts ànims i endavant!

    Una forta abraçada,

    Carme Vila

    ResponderEliminar